LANDING PAGE

Landing page to strona docelowa (inaczej strona produktowa, strona lądowania), na którą kierowany jest ruch z linków sponsorowanych, banerów, newsletterów. W przeciwieństwie do firmowej strony internetowej, na której znajduje się wiele informacji, zdjęć, grafik, landing page ma bardzo prostą budowę. Jego rolą jest rozszerzenie informacji, o których była mowa w reklamie. Jeżeli kampania reklamowa dotyczy wprowadzenia nowej usługi, to powinna odsyłać do strony produktowej, na której znajdują się tylko informacje, dotyczące tej usługi. W ten sposób skupimy uwagę odbiorcy na rzeczach najważniejszych

Odpowiednio przygotowana strona produktowa (landing page) przyspiesza podjęcie decyzji zakupowych i wpływa na skuteczność działań reklamowych prowadzonych w sieci.

Jeżeli podoba Ci się to co robimy, zapisz się na nasz newsletter. Na powitanie otrzymasz „Mały przewodnik po responsywności”, który podpowiada, jak być widocznym w czasach mobilnego internetu.

Twoja witryna niepoprawnie wyświetla się na smartfonie? A może nie masz jeszcze strony firmowej lub dotychczasowa nie spełnia Twoich oczekiwań? Napisz do nas – rozwiążemy Twój problem

Skontaktuj się z nami